Svar på tal

Från signaturen "Pupp": Jag skulle vilja påminna denna bloggs skapare om sitt yttrande kring yttrandefrihet och jag undrar därefter varför mitt yttrande som inte var kränkande tagits bort? Är inte det kränkande mot yttrandefriheten som denna blogg står för? Eller är det kontrollerat monopol på yttrandefriheten? Skäms lite på er!

Vi undrar vad du menar nu Pupp? Vad har vi tagit bort? Var det kanske en kommentar om hur man slingrar sig hit trots skolans brandvägg på skoltid, för isåfall är den borttagen på grund av ganska så uppenbara skäl, om ni förstår.

Maaaaax om Folkis lejon:
Vill bara säga att jag tycker det är rätt så lågt att inte ens stå för det ni skriver.. i och med att ni är "anonyma".. =/
Nu är det såhär Maxen, att vi inte kan vara icke-anonyma, då vi isåfall skulle bli utkickade från den här skolan då senast idag, rektor Monica tydligen hade haft någon form av utläggning om vår blogg för i alla fall SP3 vad vi hört. Det var inga lovord som sas tydligen och vi känner att det inte är riktigt "rätt läge" att gå ut med info om vilka vi är just nu.
Om du tycker det är lågt, så är det upp till dig. Vi tycker i alla fall att det inte är så konstigt, för om vi skulle sagt vilka vi var så skulle det inte bli samma grej.

Sedan skulle vi vilja svara på någons kommentar i något inlägg om att det lät som att "en" person skrev, istället för allihop. Självklart var detta inlägg från alla oss, förutom att en skrev under med sin signatur.
Klarare kanske? :-)

Kommentarer
Postat av: Pupp

Jag skrev en kommentar på Lejon som handlade om Nils. Där pratade jag lite grann om hans beteende på bussen, och lite om Snowboardtjejerna. Sedan berättade jag lite skvaller om Rickard, att han har hål i örat som han tog igår och ny flickvän.

Detta togs bort efter typ en halvtimma. Och jag är säker på att den funnits eftersom en person svarade:



Anonym: "Återigen, vem är herr Dahlgrens donna?! Och vilka är de två heta snowboardbrudarna?! Detaljer!"

2010-02-18 @ 19:47:56
Postat av: Anonym

Jag tycker ni ska svara på Pupps kommentar? Har ni tagit bort den?

2010-02-18 @ 20:18:19
Postat av: bonne

Hur funkar det här med IP-adresser? kan dom inte kolla vart ni är uppkopplade? :P

2010-02-18 @ 22:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0