Folkis lejon

Denna Löönneryd i 3an har ett leende många tjejer har svårt att motstå. Vi ser honom stundvis i lugnt prat med olika tjejer, skolan över. I höstas kunde vi se honom i djupt prat med numera In a relationship Söndrika Arönsson Sp1, men efter en kanske väl oplanerad kommentar (skamlig?) tog denna vän-relation slut.

Efter Branäs fick denna kille upp ögonen för nya lammkött, nämligen ett par vassa gussar på snowboard i Sp1. Efter att suttit längtsbak på dit-resan, kan FolkisGossip meddela att Löönneryd spenderade hemresan längst fram i bussen.



/Mr. K



Kommentarer
Postat av: Anonym

Ojoj, vilka gussar var det denna Lunneryd fick upp ögonen för?

2010-02-18 @ 16:06:39
Postat av: Maaaaax

Vill bara säga att jag tycker det är rätt så lågt att inte ens stå för det ni skriver.. i och med att ni är "anonyma".. =/

2010-02-18 @ 16:35:26
Postat av: hihi

Vore det inte på sin plats att börja lägga ut info om de som folk var intresserade av på womanizer-inälgget? Ni kan ju inte göra oss besvikna nu!

2010-02-18 @ 16:59:13
Postat av: Papp

Återigen, vem är herr Dahlgrens donna?! Och vilka är de två heta snowboardbrudarna?! Detaljer!

2010-02-18 @ 17:30:26
Postat av: Pupp

Jag skulle vilja påminna denna bloggs skapare om sitt yttrande kring yttrandefrihet och jag undrar därefter varför mitt yttrande som inte var kränkande tagits bort? Är inte det kränkande mot yttrandefriheten som denna blogg står för? Eller är det kontrollerat monopol på yttrandefriheten? Skäms lite på er!

2010-02-18 @ 18:12:29
Postat av: Anonym

pojkvän!?

2010-02-18 @ 19:36:13
Postat av: Anonym

Sandrika Aronsson har ingen pojkvän?

2010-02-18 @ 19:58:23
Postat av: OMAR

Nisse pojken satt inte längst fram i bussen på väg till Branäs eller på väg tebax, han satt framför mig och jag satt längst bak :o



Pupp - LAN imorn :)

2010-02-18 @ 22:58:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0