Svar på tal

God kväll!

Sågade nyss igenom en del kommentarer och fastnade för en som jag tyckte var så förbannat rolig! Jag vet inte vem denne "Anonym" är och jag har aningen svårt att förstå vad du menar. Men du dillar på ett så fantastiskt, underbart och naturligt sätt! Därför är du värd att få ett stycke respons. Så här lyder kommentaren postad av "Anonym"

"hej kära bloggare! vilken fantastisk blogg ni skapat! det glädjer mig att kunna gå in och läsa lite lagom mycket när man varit hemma från skolan ett tag och känner att man längtar tillbaka.. men nu till saken, jag har läst alla inlägg minst fyra fem gånger och börjar få lite långtråkigt. jag har även gjort alla mina läxor och övrigt skolarbete, så jag tänkte försöka tillfredställa mig själv på någat annat sätt, om ni förstår vad jag menar.. som ni kanske misstänker är min fråga ganska pinsam, men jag undrar: VAD KAN MAN ANVÄNDA FÖR ATT TILLFREDSTÄLLA SIG SJÄLV? ("

Förstår ni nu vad jag menar? Roligt va! Ja, nu till saken. Jag har som tidigare redan sagt att din kommentar var en aning tagen ur själva tanken, riktigt filosofisk. Jag vet inte om det är för att du varit hemma från skolan länge och isolerat dig från din gemenskap som du börjat argumentera på detta vis. Men en sak är säker. Du vill fråga något! På sista raden ser vi att du använt dig av kapitaliserade bokstäver och avslutat med ett frågetecken! Där måste alltså din fråga vara... Vi tar ut subjektet - vem/vad? MAN. Predikatet - vad händer? TILLFREDSTÄLLA och till sist ackusativobjektet - SIGSJÄLV.

MAN TILLFREDSTÄLLA SIG SJÄLV?
Eftersom du beskriver din fråga som pinsam antar jag att du menar tillfredsställa med ett sexuellt antagande. Man kan tänka sig att jag, som självaste Mr Big, skulle ge svar på din fråga. Men eftersom jag vet två personer som faktiskt skulle kunna svara bättre på din fråga än jag, så får jag be att ställa mig åt sidan för den här gången. Jag uppmanar dig att i stället kontakta Sanna Lantz och Malin Jonsson i ES3. Dessa är experter inom allt som har med sex och samlevnad att göra. Det är i vilket fall det intryck som jag fått utav dessa två. De raljerar och demonstrerar ofta om hur de gör när de är själva. Dessutom är det väldigt vänliga och svarar gärna på din fråga.

/Mr Big

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja ni är mycket välkomna att ställa frågor :) var inte blyga barn

2010-02-17 @ 22:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0