RYKTEN

Rykten går.. rykten sprids.. Mr. X har tittat på statistiken för igår och jag kan meddela att ungefär 75 % av skolans elever följde bloggen igår och detta glädjer folkisgossip.
Men självklart kan det blir ÄNNU fler som checkar den senaste, färskaste, smaskigaste skvallret på folkis. Vem vill missa det liksom? 25 % är kvar och dom 25 % borde i alla fall titta en någon gång tycker vi.

Morgonens första folkisgossip...
Vi hör rykten i korridorer, hissarna.. Ljudvågor som sprider sig längs folkis väggar.. Dessa rykten säger att det är självaste Svante Livén som är hjärnan bakom succébloggen.
Är detta sanning eller är det någon av oss som är Svante Livén?

Återstår att se..

/ Mr. X


Kommentarer
Postat av: Svante Livén

Ja jag erkänner... det är jag, inga fler lögner! Min mamma lärde mig att sanningen alltid räcker längst!

2010-02-17 @ 14:47:19
Postat av: Hanna

sjävklart! :D

GOO WANNABE GOSSIPGIRL!

Alla får vi väl ett leende på läpparna när vi skummar igenom de smaskiga nyheterna! :D

2010-02-17 @ 17:18:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0