One Last Time..Update-alla namn i denna blogg är redigerade!



Dags för oss att ta farväl, tack för denna tiden kära läsare.
Det har varit en otroligt intensiv vecka med denna succéblogg som så smått letat sig upp till elitens totala toppskikt.
Nu är det dock dags att stänga butiken för gott, då vi fått hårda påtryckningar från övre ledningar. Inte lätt att stå emot när det hotas med att få det svenska rättssystemet emot sig.
Vi bugar och bockar för det stöd som vi fått från de som givit oss det. (Vilket varit större delen av hela folkis)
Synd att en del kände sig så kränkta , fastän vi verkligen försökte att ha en positiv anda. Det är synd när man försöker skapa något nytt, kreativt här på skolan, att folk blir rädda så fort någon skiljer sig ur mängden, så fort man tar ett steg fram ur raden. I vårt mellanmjölksland-Sverige såklart, vad annars?
Men, vi blir inte deprimerade för det. Nu blir det tillbaka till det "normala",
precis så som ni ville ha det..
Puss och kram,

UPDATE! Klantiga Mr.K lyckades radera alla 20 kommentarer..eh, sorry!
(Kan ni inte kommentera igen, blev så glad..mina vänner kommer döda mig)

Edra / Mr. K, Mr. X, Mr. Ö och Mr. Big.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Tråkigt om ni la er för påtryckningarna. Men, det finns ju inget som hindrar er från att skapa en ny blogg, utan copyrightade bilder, och utan kränkta läsare...

2010-02-21 @ 02:49:37
Postat av: Ozzy

Jag får väl bocka och bugga och säga tack för tiden.

2010-02-21 @ 11:22:06
Postat av: ano nymus

Håller med anonym. Finns ju inget som stoppar er från att skapa en ny blogg där inga namn nämns, mystiska skvalleruppdateringar, uppdateras inte under skoltid och inte från era skoldatorer (haha, det är ju löjligt men på så vis kan dom ju inte säga något!), folkuniversitetet nämns inte alls OCH det sätts inte upp några reklmlappar i skolan, utan håller det hemligt och låta "ryktet om ett nytt och förbättrat folkisgossip"... Ni fattar, det går att hitta maskhål, om man bara vet vart man ska kolla ;) ha de gött!

2010-02-21 @ 13:12:46
Postat av: Anonym

neeej:( lägg inte ner... ni kan väl iaf blogga på lovet då?

2010-02-21 @ 15:18:41
Postat av: Anonym

ERKÄNN! det är ni som driver trollhattansfinaste.blogg.se nu istället för denna!!! haha ni är ju så bäst

2010-02-21 @ 16:39:45
Postat av: Anonym

trollhattans finaste har funnits längre än denna..så är tyvärr icke fallet..SYND ATT NI LÄGGER NER!! ÄLSKADE ER BLOGG! NI E GRYMMA! GJORDE MIN DAG PUSSS

2010-02-21 @ 18:21:20
Postat av: vågar inte skriva ut namn i en diktaturskola där censur gäller.

fan det är riktigt synd att vi måste fortsätta leva i en diktatur på folkis. det här va riktigt bra reklam för skolan, men såklart att allt är förbjudet på vår skola. det är nog inte många som rekommenderar skola och ledning för andra som funderar på att börja på folkis.. men vi som har så många språkkurser, vi borde ju kunna erbjuda "ledningen" en kurs i svenska där man får lära sig vad enkla ord som "ja" betyder, eftersom det är ett ord man sällan (eller aldrig?) hör från vår ledning. men tack för tiden, det var kul och bjöd på många roliga skratt samt bidrog till en bättre sammanhållning på folkis. puss

2010-02-21 @ 18:31:21
Postat av: Anonym

Verkligen synd det här, jag såg fram emot nya inlägg varje dag då jag kollade in minst 5 gånger/dag. Det här gjorde min vecka i skolan, så jävla pissigt att vår skola alltid ska vara SÅ pryd!!! Sluta in för guds skull, ge inte upp!

LEV VIDARE!

2010-02-21 @ 23:22:52
Postat av: Anonym

Ja, snacka om att vår skola leds av en torr diktator. Ingen yttrandefrihet eller demokrati här inte. Men tack för en sjukt festlig vecka som kunde lett till något väldigt stort :D

2010-02-22 @ 01:28:35
Postat av: Anonym

Säger detsamma, kommer sakna er ! ;)

2010-02-22 @ 11:28:25
Postat av: Jon-lover <3

Tråkigt att inte höra mer skvaller om vissa personer.. kommer sakna det.

2010-02-22 @ 11:30:37
Postat av: Anonym

Fan vad synd att en sådan awesome idé går i graven på grund av några människors trångsynthet.. You made my day!

2010-02-23 @ 02:23:19
Postat av: Anonym

ÄLSKADE ÄLSKADE ÄLSKADE ERAN BLOGG! Den gjorde så jag började berömma min medmänniskor mer, haha jag trodde typ ni skulle få pris eller något av lärarna för ni höjde stämmningen, istället utskällda!? Konstigt...

2010-02-23 @ 11:39:27
Postat av: Igirl

NI VAR BÄST! Ni måste ha mvg i svenska hela bunten!

2010-02-24 @ 18:54:11
Postat av: Omar!!!

Monica kan ta sig i arslet

2010-02-24 @ 19:18:50
Postat av: Anton Jönsson

Tycker fan folk kan ta att visa sitt missnöje på gymnasieikonen också...

2010-02-24 @ 19:46:33
Postat av: Anonym

NejNej! Vadå kränka yttrandefriheten? Det är ju ett fritt land. Dom bara hindrar oss från att trycka åsikter och tankar på internet.

Hah, nej men det är ordentligt synd att folk tog illa upp och ni får lägga ner, och som man säger i Amerika. It was fun while it lasted... :)

2010-02-28 @ 00:25:43
Postat av: bla

jag är ledsen för att den här bloggen lagt ner. jag tyckte den va otroligt välskriven, megabra och skitkul, men har nu fått reda på att den alls inte var rolig utan kränkande, att jag hade fel hela tiden. känner mig otroligt kränkt pga detta. därför vill jag att ni börjar skriva igen, annars går jag och klagar. det är faktiskt olagligt att kränka människor på det här viset.

2010-03-04 @ 17:27:25
Postat av: Anonym

änna grym låt dr på videon..jävligt snyggt gjord. älska er

2010-03-06 @ 15:19:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0