NO WAY

Om ni trodde att denna blogg nu går ner för räkning,
så har ni fel.
Vi kommer fortsätta leva och hädanefter vara extra, extra snälla, så att ingen ska känna sig kränkt!
Det känns tråkigt att några har tagit illa upp, för det har inte varit vår mening. Vi vet också att de flesta verkligen tycker att den här bloggen är rolig och därför kommer vi också fortsätta.

Vi lever idag i ett samhälle där både yttrandefrihet och press- och tryckfrihet råder, vilket alltså innebär att vi har rätt att ha den här bloggen. Det enda som går emot skolans regler är att vi har bloggat på skoltid (vilket vi för det mesta INTE gjort, utan vi har bloggat mer på kvällarna) och utnyttjat våra datorer vi fått till detta, vilket inte är enligt de regler vi skrev under när vi alla mottog våra datorer. Så hädanefter kommer det antagligen levereras inlägg efter skoltid och då slår vi på stort!
Men kom ihåg, hittills har inget och ingen stoppat oss, eftersom ingen vet vem/vilka det är.
Därför kommer vi också fortsätta att oss hålla oss anonyma! Och du kanske tror att du har dina aningar om vem som ligger bakom... Vem vet..... ingen vet.
Vilda gissningar görs och man resonerar om vem/vilka det kan vara. Jag ler bara inombords när jag hör mina vänner runt omkring mig prata och gissa vilt.
För det här är en rolig grej och det är inte vår avsikt att någon eller några ska känna sig kränkta och ledsna.
Det enda vi vill bakom den här bloggen är att sprida lite glädje och kärlek.
Och det kommer vi fortsätta med.



Se livet i ett nytt perspektiv!


Tack för mig,

eder Mr. X

Kommentarer
Postat av: Anonym

nu låter som de helt plötsligt är EN person som skriver allt, ni var väl tre eller fyra nyss?

2010-02-18 @ 19:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0