Morgonstund har guld i mun


God Morgon fina folkisar!

Har precis druckit upp mitt kaffe och vill berätta om lite tankar i just detta nu..

Ibland frågar mina kompisar mig vilken kille jag skulle välja på Folkis om jag verkligen var tvungen att spendera en kväll med någon från skolan (no sex, just talking). Jöel ölsson Sp3 vill jag tala med, finns det en finare stämma och vilken lugn. Blir helt avslappnad i hela kroppen i hans samvaro, de få gånger jag talat med honom. Men tänk vilken talang, att vara sådan som person. Att man får andra att må bättre i sin närvaro. Det är mitt mål i livet och det lyckas Joel Olsson med varje dag.

Och med dessa inledande ord kör vi igång ännu en fullspäckad dag på FolkisGossip! Mörn!



/Mr.K

Kommentarer
Postat av: Anonym

Joel Olsson är en riktigt härlig kille!

2010-02-18 @ 11:28:45
Postat av: Anonym

de ser knappast ut som ett pojksovrum. varför skriver ni att ni har kuk och kallar er för Mr? fattar inte, ni verkar ju vara tjejer allihopa

2010-02-18 @ 19:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0