Kära läsare

På grund av tidsbrist har jag ännu inte kunnat presentera mig här på bloggen. Det är nämligen så att jag är den fjärde bloggaren utav fyra. Mitt namn är Mr Big och jag regerar bland brudarna på Sex and the city.

Att jag inte skrivit här ännu har dock inte resulterat i att jag kunnat undgå smarriga fakta av personers liv på Folkuniversitetet. Jag vill tillägna mitt första inlägg med att säga GRATTIS till Rickard Dahlgren i klass SP3 som nyligen skaffat sig en ordentlig flickvän! Rickard är som ni alla vet en genomgod och mycket rolig kille som länge förtjänat denne vackra flicka! Mycket nöje med henne!

Slänger även in en presentationsbild på mig själv utifall att någon skulle vara intresserad...


/Mr Big


Kommentarer
Postat av: Carl

Fan va kul att du sätter dig med grön påse vide ett element! xD skrattar ihjäl mig! hahahaahha

2010-02-17 @ 18:26:49
Postat av: hoe

HAhahahhahh fy fan va kul! BÄSTA INLÄGGET!!

2010-02-17 @ 18:33:54
Postat av: malin"thebest"j

bästa bloggen, älskart! xD

2010-02-17 @ 18:39:18
Postat av: Anonym

Ojoj! Vem är donnan som han lagt beslag på? Mer detaljer!

2010-02-17 @ 18:58:10
Postat av: folkisläsare

Ja, detaljer!

2010-02-17 @ 21:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0