JÖHANNA ARNTSÖN ÄR VINNAREN!

Joöanna Ärntsön Sp2 svarde Buss 712, vilket stämmer! Grattis till 1 poäng, eh he!

Frågan löd - Var befinner jag mig?

3 poäng ledtråden löd - Unket fordon, gryning, nöf. Dvs. Unken buss på morgonen från Bonneland

2 poäng ledtråden löd
- Landskapsblomman förgättmigej lämnar jag bakom mig på resan mot Trollhättans stad och skymtar jag inte en liten Thuresson? Nu då.. Dalsland lämnar jag bakom mig påväg mot Trollhättan i ett unket fordon där jag skymtar en Benjamin.

1 poäng ledtråden löd - Alla bussar har ett nummer, så även denna. Alltså bussen från Dalsland till Thn som Thuresson åker med..troligen buss 712. Detta lyckades alltså inte Antön Jensson klura ut. Ja, vem är egentligen denna Jönson? Trodde han var wise, but..maybe just a Jöns..

/MR.K

Kommentarer
Postat av: Anton Jönsson

Skäms en smula, men får skylla på att jag inte är en frekvent bussåkare. Ni stavade även fel på Johannas efternamn, great! :D

2010-02-18 @ 21:38:37
Postat av: Liquid

Haha, de som bloggar verkar ha svårt med att stava till folks efternamn ;)

2010-02-18 @ 21:51:42
Postat av: Johanna Arntsen

Rättstavat efternamn, men för guds skull, jag går i tvåan! Noobs hahaha

2010-02-18 @ 21:55:03
Postat av: Anonym

Hmm.. Inga nya inlägg under hela morgonen? Måste betyda att det är 2or, eller 3or som skriver, eftersom vi i 1an inte har prov just nu.

2010-02-19 @ 10:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0