Götasalen 11 December

Opss..Hittade en glömd tanke-rapport från en viss fest förra året. Känsliga läsare varnas

21.02
"Okeej...här vad det ju "fest"..Ohh, är inte det där killen med sockervaddshåret, just det..tror han håller i festen. Oojoj här har vi Sharifeesssss Abdaldayöööm Es1..full!? söt är han iallafall...mmm Jävlar skall de ha en helt egen Fisherman..deam, snygga leggings där Ölivia Jöhansson Es2"

21.30
"Hallå är det sant att Jöhan Johnssön blivit jagad av ayna??"

22.56
"Hahahah Vi vill se Nisse Lööönneryds bringa, vi vill se Nilllsss Lööööönneryds bringa, pumpen på Sportlife har gett resultat"

23.15
"Någon e arh cigg, jag vill jööökkaaa"

23.30
"Nu är jag liitttee kissnödig..Öppna..HALLÅ ÖÖPPNNAA...PÖÖÖKAR NI DÄRINNE ELLER??....Vafan..sportlife killen och Hon i tvåan, wwttff...nej, flytta..jag skall pissa"


FolkisGossip var det ja!

/Mr.K





Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAAAA! Bra jobbat! Jag har kommit på en ny smart sak. Ni borde skaffa en anonym mejladress där man kan komma med tips om skvaller till bloggen. Jag har massor av smaskigt! Eller varför inte en låda någonstans i skolan, väl gömd så inte lärarna kommer åt den!

2010-02-17 @ 21:25:56
Postat av: Ida

Pics or it didn't happen!

(Also, the game has ended.)



Jag tycker plats borde ges åt trevliga videoklipp från den kända webbsidan YouTube. Helst av den här sorten:

http://www.youtube.com/watchv=zKtZrv7rlfA

Eller kanske den här sorten:

http://www.youtube.com/watch?v=Z3OfXJddqQU

Cheerios!

2010-02-17 @ 21:27:01
Postat av: Linn Pinn Barr Bom (fristående häst)

ja, det var jag som sa det. förresten älskar inte inte scrubs och family guy. man ska inte lita på allt på facebook.

2010-02-17 @ 21:27:19
Postat av: Ozzy

Vart är klassiker som:

"Jag spanar"

eller

"Du måste betala för att gå på toaletten"

2010-02-17 @ 21:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0