DR. FOLKIS ANDRA FRÅGA!

När man ändå är igång, så varför inte köra på?

Dr. Folkis. Jag har också ett litet problem, vill bli kompis med de två långa killarna i SP2. Jag är tjej, men verkar ha samma intressen som de båda stiliga pojkarna! Tips?

Go Kväll! Med de två "långa killarna" tror jag du syftar på Anton Jönsson och Benjamin Gabriel Thuresson..Dem är bland de längsta killarna på skolan (om man bortser från Anton Kööhler som ligger på trygg andraplats efter Anton Jönsson).

Du vill alltså bli kompis med dessa pojkar, vem vill inte det? Dr. Folkis tips, gör som dem - briljerar på gymnasieikonen! Och du kommer inom snar framtid gå mellan och i höjd med dessa kukar.



/Mr K


Kommentarer
Postat av: Anton Jönsson

Ohoj! Känns tryggt att veta att jag och Benjamin är så populära. Känner mig smickrad! Nog för att jag är bra, men, okej då, förstår varför folk vill vara vän med mig och Benjamin :) Du får väl helt enkelt kämpa på, vi är lite inne på om vi ska kvotera in lite kvinnor i vår bekantskapskrets! It might be you!

2010-02-16 @ 21:05:17
Postat av: Lovisa Svenungsson

Hahaha FY FAN Vilken klockren blogg! Jag dööörrr..I wanna be that friend..GO GO alla MR!

2010-02-16 @ 21:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0